איך זה עובד?

לתחתוני alix טכנולוגיית ספיגה חדשנית המורכבת מארבע שכבות כשלכל שכבה תפקיד חשוב: האחת מנדפת את הלחות ומייבשת את הנוזל, השנייה נועלת את הריחות ומונעת ריח רע, השלישית סופר סופגת והרביעית נועלת את הנוזל ומונעת דליפות. שילוב כל השכבות יחד מעניקה הגנה אולטימטיבית לכל ימי הווסת.

לתחתונים 5 רמות ספיגה: קלה, בינונית, גבוהה, גבוהה מאוד ומקסימלית.
מתוך היכרות עם אופי המחזור שלך תוכלי לבחור את התחתונים בהתאם לרמת הספיגה הנחוצה לך. בהתאמה נכונה יוכלו תחתוני המחזור שלנו להספיק למשך יום שלם (כ-12 שעות). כשפני התחתונים או שולי הבטנה שבמפשעות מתחילים להרגיש לחים, זו אינדיקציה להתמלאות התחתונים.

תחתוני המחזור שלנו יהיו אפקטיביים לשימוש למשך 3-5 שנים (אורך חיים).

לאחר השימוש, ולפני הכנסתם למכונת הכביסה, יש לשטוף את התחתונים תחת זרם מים קרים עד שהמים צלולים. מטרת השטיפה היא למעשה לרוקן את הדם מהתחתונים.
במכונת הכביסה - יש לכבס את התחתונים בתוכנית עדינה בטמפרטורה של 30 מעלות עם אבקת כביסה בלבד, יחד עם צבעים דומים, ובסיום לייבשם באוויר הפתוח רצוי כשהם הפוכים (אזור הספיגה כלפי חוץ).

חשוב: אין להשתמש במרכך כביסה או מסיר כתמים אשר עלולים לפגום ביכולת הספיגה של התחתונים.
כמו כן, אין לייבשם במייבש הכביסה.

דרך נהדרת לשמור על התחתונים היא לכבסם במכונה כשהם בתוך נרתיק ייחודי לכיבוס התחתונים או שקית רשת.

בגלל שלתחתונים שכבה נוספת של אזור הספיגה תהיה להם תחושה מעט שונה מהתחתונים הרגילים שלך, חשוב לציין שאותה השכבה דקה מאוד לכן תשמור על מראה טבעי ותעניק תחושה נעימה.

בהתאם לפידבקים שקיבלנו מנשים שכבר קנו את התחתונים שלנו, בממוצע 12 תחתונים יספיקו למשך כל תקופת הווסת, רצוי ברמות ספיגה שונות בהתאם לאופי הדימום בימי הווסת השונים.

התחתונים שלנו עוצבו בקפידה תוך שיתוף פעולה עם מומחי טקסטיל ואנשי רפואה. בזכות טכנולוגיית ספיגה חדשנית הבנויה מ-4 שכבות אשר נועדו לנעול את הנוזל ולייבש אותו, תחתוני alix יעניקו לך תחושה יבשה ונעימה.

הודות לטכנולוגיית הספיגה, הנועלת את הנוזל ומונעת ריחות, תחתוני alix יישארו ללא ריח או הכתמות בזמן השימוש ובין השימושים אם כיבסת אותם עפ"י ההוראות.
כדי לרענן אותם מומלץ  להשרות את התחתונים בחומץ ומים (ביחס של 1:3 - נניח חצי כוס חומץ עם כוס וחצי מים) למשך 20 דק' בלבד ולאחר מכן לכבסם לפי ההוראות.

בהחלט! אם את אחת מתוך שלוש נשים שחוות דליפות שתן קלות, התחתונים שלנו הם פתרון מעולה עבורך. כנ״ל לגבי זיעה, התחתונים שלנו עשויים מבד נושם, אנטי בקטריאלי, סופר-סופג, דוחה כתמים, שמנדף את הלחות הרחק מהעור, כך שאת תרגישי יבשה ונקייה.

ראשון,שני,שלישי,רביעי,חמישי,שישי,שבת
ינואר,פברואר,מרץ,אפריל,מאי,יוני,יולי,אוגוסט,ספטמבר,אוקטובר,נובמבר,דצמבר
הזדמנות אחרונה, רק [max] יחידות במלאי.
עגלת קניות

עגלת הקניות שלך ריקה

המשך בקניה

הוסף בקשה מיוחדת להזמנה ערוך
זמן משלוח משוער

זמן משלוח משוער